Kroymans
06/14/2019

Kroymans Automotive B.V. kiest voor Autoline Rev.8

Kroymans in Hilversum biedt al decennialang het mooiste op autogebied met de merken Aston Martin, Ferrari, Jaguar en Land Rover. Na een gedegen voortraject heeft Kroymans voor de merken Ferrari en Aston Martin de keuze gemaakt voor het bewezen Dealer Management Systeem (DMS): Autoline Rev8 gehost vanuit het datacenter van CDK.

Met 16 gebruikers voor Autoline Rev8 gaat Kroymans sneller en efficiënter werken, waarbij de volledige customer journey effectiever kan worden ingericht.  Autoline Rev8 heeft altijd up-to-date koppelingen met de systemen van Ferrari op het gebied van onderdelen, service & onderhoud, voertuigen en CRM. Met de keuze van Kroymans voor Autoline Rev8 gaan nu beide Ferrari dealers in Nederland werken met hetzelfde Dealer Management Systeem. In de komende periode wordt de opstart van Kroymans in dit kalenderjaar in onderling overleg gepland.

“Met Autoline Rev8 van CDK Global denken wij de juiste keuze te maken voor het doelmatig inrichten van onze bedrijfsprocessen en het optimaliseren van ons klantencontact en serviceniveau”  aldus Sander van den Bey, General Manager Kroymans Automobielbedrijven