7 May 2020

Partner Programme : Plan-IT

JDS is met Plan-IT de volgende partner die kiest voor aansluiting bij het wereldwijde Partner Programme van CDK Global. Met de API koppeling tussen Plan-IT en uw CDK DMS gaan we gezamenlijk voor de beste gebruikerservaring.

Plan-IT werkplaats is de digitale weergave van het grote analoge planbord dat we in elke werkplaats wel hebben gezien vroeger. In de basis is Plan-IT Werkplaats nog steeds de digitale versie van dat planbord, maar door de jaren heen hebben er veel ontwikkelingen plaatsgevonden. Betere weergave, meer features, meer koppelingen, meer mogelijkheden!

Door de API integratie vindt er een naadloze, realtime koppeling plaats tussen de CDK Dealer Management Systemen en Plan-IT. Aanpassingen op de DMS werkorder worden automatisch aangepast in Plan-IT en de wijzigingen van bepaalde essentiële velden in Plan-IT worden ook automatisch aangepast in het DMS. Voor CDK geldt dit zowel voor Autoline als EVA en Dracar+.

“Samenwerken met CDK vanuit het Partner Programme gaat nog meer  efficiëntie en klanttevredenheid opleveren voor bedrijven die werken met de combinatie Plan-IT en Autoline en/of EVA” aldus Julian Hendriks, Managing Director @ JDS Bedrijfsautomatisering.

Rick Kruidenier, Partner Programme Manager bij CDK: “De samenwerking tussen de verschillende software-oplossingen in de automotive-markt  via het API platform gaat de dealer veel gemak bezorgen en tijd besparen.”

Wenst u meer informatie over de mogelijkheden van deelname aan het Partner Programme kijk op : https://www.cdkglobal.com/nl-be/partners of neem contact op met Rick Kruidenier Partner Programme Manager bij CDK Global.