14 April 2020

Partner Programme : InSyPro

Wij zijn trots te melden dat InSyPro gaat deelnemen aan het wereldwijde Partner Programme van CDK Global binnen de Benelux. Met de API koppeling tussen PlanManager en uw DMS gaan we gezamenlijk voor een verbeterde gebruikerservaring voor u en uw klanten. PlanManager is het beheerpakket voor de toonaangevende bedrijven in de autoschadeherstel sector. De combinatie van de nieuwste webtechnologie, geavanceerde functionaliteiten op basis van Apps en buitengewoon gebruiksgemak maakt dat PlanManager ten zeerste wordt gewaardeerd door zijn gebruikers, en wordt aanzien als een kwaliteitslabel door de opdrachtgevers.

De API-integratie maakt het mogelijk om de typische schade processen te beheren in PlanManager en alle data over voertuig, reparatie en factuur uit te wisselen met het DMS. Onafhankelijke schadeherstellers zullen hun onderdelenbestelling rechtstreeks digitaal kunnen aanleveren vanuit PlanManager aan het DMS van de leverancier, inclusief opvragen van de onderdeelprijzen en status van de bestelling.

“Innovatieve oplossingen creëren is ons streven. Vernieuwen, continu verbeteren en out-of-the-box denken, daar draait het om!”aldus Tony Delodder, Managing Director van InSyPro – Innovative Systems Provider. “Deze koppeling zal een zeer grote meerwaarde betekenen voor zowel onafhankelijke schadeherstellers in het onderdelenproces als voor dealerbedrijven in de efficiënte afwikkeling het complete schadeherstel gebeuren.”

Rick Kruidenier, Partner Programme Manager: “Met deze nieuwe partner in onze regio zien wij het enthousiasme vanuit de markt voor het Partner Programma van CDK Global.”

Wenst u meer informatie over de mogelijkheden van deelname aan het Parter Programme kijk op : https://www.cdkglobal.com/nl-be/partners of neem contact op met Rick Kruidenier via rick.kruidenier@cdk.com