7 April 2020

Partner Programme : Claire Automotive Support

Wij zijn trots te melden dat Claire Automotive Support de eerste deelnemer is binnen de Benelux aan het wereldwijde Partner Programme van CDK Global. Met de API koppeling tussen Claire en uw DMS gaan we gezamenlijk voor een naadloze gebruikerservaring.

Claire Automotive Support helpt autobedrijven hun maximale aftersales potentieel te realiseren met slimme werkprocessen en betrouwbare software.  Door de API integratie met de Dealer Management Systemen van CDK Global beschik je binnen Claire over een digitale werkorder en procesflow. Voor uw bedrijf levert deze API integratie een optimaal, effectief en efficiënt aftersales proces.  Met onze praktijkkennis van de automotive branche en processen in combinatie met structuur en daadkracht helpen wij het autobedrijf tot betere aftersales prestaties.   Door de toenemende druk op de service adviseurs wordt het alsmaar belangrijker proces ondersteunende automatisering in te zetten om de klant nog beter van dienst te kunnen zijn.

“Door het partnership met CDK kunnen we nog sneller inspelen op de veranderende behoeftes in de markt en  zijn wij gezamenlijk in staat een naadloze gebruikerservaring te leveren. Wij zijn hiermee onderscheidend en marktleider op gebied van process management in Automotive aftersales. Vaak denken mensen dat sneller werken beter is, maar wij weten dat beter werk altijd sneller is, aldus Alex Visser, Co Founder @ Claire Automotive Support.

Wenst u meer informatie over de mogelijkheden van deelname aan het Partner Programme kijk op https://www.cdkglobal.com/nl-be/partners of neem contact op met Rick Kruidenier (mail : rick.kruidenier@cdk.com)