9 April 2020

Partner Programme : Autodialog

Wij melden met de nodige trots dat AutoDialog deel zal uitmaken van het wereldwijde Partner Programme van CDK Global binnen de Benelux. Met de API koppeling tussen Autodialog en uw DMS gaan we gezamenlijk voor een naadloze gebruikerservaring voor u en uw klanten.

Door deze API integratie worden werkorders automatisch opgemaakt en aangevuld, zodat de klantinformatie en de werkorder ten alle tijden gesynchroniseerd blijven tussen AutoDialog en de verschillende CDK Dealer Management Systemen.

AutoDialog optimaliseert zowel de customer journey als de interne workflow. Van afspraak tot oplevering. Onthaalmedewerkers hebben daardoor meer tijd om kwalitatiever met de klant te blijven communiceren.” aldus Alex Gaspar, General Manager AutoDialog.

Rick Kruidenier, Partner Programme Manager: “De succesverhalen van de toekomst zullen worden gebaseerd op zinvolle verbindingen.  Daarom zijn wij op een missie om onze partners en klanten over de hele wereld met elkaar te verbinden. Samen kunnen we buitengewone dingen doen. Sneller groeien en efficiënter werken.”

Wenst u meer informatie over de mogelijkheden van deelname aan het Partner Programme kijk op https://www.cdkglobal.com/nl-be/partners of neem contact op met Rick Kruidenier (mail : rick.kruidenier@cdk.com)