17 March 2020

16-03-2020 Update CDK over Coronavirus (COVID-19)

CDK Global wilt u graag informeren over wat CDK doet als antwoord op de uitbraak van het coronavirus (COVID-19).

Onze prioriteit ligt op dit moment bij de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers.

Wij gebruiken drie informatiebronnen bij de besluitvorming: het Centers for Disease Control (CDC), de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) en aanbevelingen van de lokale overheden. We hebben een COVID-19-taskforce in het leven geroepen die regelmatig vergadert om de meest recente informatie en aanwijzingen uitgegeven door deze organisaties te beoordelen, en de respons van het bedrijf te bepalen en te coördineren.

Wij zullen dienovereenkomstig onze acties en aanbevelingen blijven aanpassen.

Risico's voor u en uw medewerkers verkleinen

Wij adviseren dat medewerkers van CDK tijdelijk persoonlijke ontmoetingen beperken tot interacties die essentieel worden geacht voor het bedrijf.
We hebben onze medewerkers die in contact staan met klanten gevraagd om bij reeds geplande bezoeken met ons contact op te nemen om de situatie te beoordelen. We kunnen dan samen beoordelen of deze ontmoetingen virtueel kunnen plaatsvinden op ons Webex-vergaderplatform of kunnen worden uitgesteld.

Veiligheidsrichtlijnen

We nemen een aantal extra maatregelen om de veiligheid te garanderen:
  • Aan medewerkers is gevraagd om thuis te blijven als ze zich ziek voelen en pas weer naar het werk te komen nadat ze beter zijn.
  • Ze moeten het melden en zichzelf in isolatie plaatsen wanneer ze:
  • rechtstreeks contact hebben gehad met iemand die positief is getest op het COVID-19-virus; of
  • hebben gereisd naar een risicogebied, zoals aangemerkt door de CDC/WHO, in de afgelopen 14 dagen.
  • In elk CDK-kantoor zijn zeep en handontsmettingsmiddellen beschikbaar voor dagelijks gebruik.
  • Alle kantoren worden nog vaker en grondiger schoongemaakt.
  • We hebben slechts minimale verstoringen in de toeleveringsketen gezien die een negatieve impact zouden hebben op ons vermogen om aan onze verplichtingen te voldoen, aangezien wij niet sterk afhankelijk zijn van externe leveranciers.

U kunt erop vertrouwen dat wij u op de hoogte houden van eventuele wijzigingen die van invloed kunnen zijn.

Wij waarderen uw begrip.

CDK Global