31 March 2020

CDK Global nedsætter fakturering med 25% i april 2020

PRESSEMEDDELELSE

CDK Global, annoncerer rabat for at støtte sine kunderne, igennem den nuværende situation.
CDK Global, udbyder af software til autobranchen i hele verden og bruges i over 30.000 detailsteder. CDK har i dag udsendt en erklæring, der beskriver væsentlige ændringer i fakturering i april for at hjælpe med at støtte kunder gennem den nuværende Covid-19-epidemi

CDK Global i Vejle annoncerer, at virksomheden har valgt at hjælpe sine kunder med at komme igennem Covid-19 epidemien, ved at indføre ændringer i april faktureringen.

For april måned nedsætter CDK derfor det månedlige abonnement med 25%. Herudover tilbydes en midlertidigt Home Office løsning - til nem opkobling fra hjemmekontoret - til en meget lav engangsydelse.

Bo Rosendahl, General Manager, CDK Global “Vi vil gerne pointere, at vi alle arbejder frem mod samme mål – også selvom det ser uoverskueligt ud for øjeblikket. Både vi og vores kunder må opretholde en sund balance og sikre fundamentet for vores fremtidige forretning. I tider som denne lærer vi, at tænke anderledes omkring hvordan vi supporterer og hjælper hinanden, vores forretninger og vores lokalsamfund. På den baggrund vil jeg udtrykke min forpligtelse over for vores kunder og deres ansatte og lige så vigtigt over for alle CDK-medarbejdere og interessenter. Vi har taget beslutningen om at nedsætte april faktureringen med 25% af abonnementet for at give vores bidrag til, at vores kunder kommer så godt som muligt gennem Covid-19 krisen.

SLUT

Kontakt:

Bo Rosendahl
General Manager, DACH & Nordic
Bo.rosendahl@cdk.com

Kent Petersen
Country & Commercial Manager, Nordic
Kent.petersen@cdk.com

Om CDK Global
Med mere end USD 2 milliarder i omsætning er CDK Global (Nasdaq: CDK) en førende global leverandør af integrerede IT løsninger til bilindustrien og beslægtede industrier. Med fokus på at understøtte hele værdikæden hos forhandlerne tilbyder CDK løsninger til forhandlere i mere end 100 lande over hele verden, der samlet set har ca. 30.000 forretningsadresser og de repræsenterer de fleste bilproducenter. CDK-løsninger automatiserer og integrerer alle dele af forhandler- og købsprocessen fra salg til finansiering, forsikring, reservedele og værkstedsopgaver. Besøg cdkglobal.com. For mere information om CDK Global i Danmark, besøg www.cdkglobal.dk.